5 mil senare

Så ja då var man nyss hem kommen i från en härlig skoter tur! Så mycket snö det var alltså sååå skoj var det! Vi var sex stycken som åkte runt en 5 mil så nu känner man sig rätt mör efter en helg fylld av målning, tapetsering och skoter styrning! :) Hi hi härlig träningsvärk kommer man ha i morgon när man vaknar men det var det absolut värt för nu har man nymåtat, nytapetserat och fått kört av sig lite i den härliga snön!
Nu är det bara tre dagar kvar tills jag ska på min arbetsintervju.. hi hi ska bli så roligt faktiskt och känner mig inte ett dugg nervös bara taggad för att visa upp mig och jag kommer se till att dom vill ha mig till varje pris! Är ju som född till det där jobbet ju och dom kommer aldrig vilja släppa mig :) He he önsketänkande från mig men önska kan man ju alltid.
Nu ska Fiffi krypa ner i sängen och vänta in träningsvärken. I morgon är det dax för skola och jobb för min familj, ja inte mig än då men kliver ju ändå upp med min son och fixar allt så han kommer i väg till skolan!

Sov gott allihopa!

Tack Jessica för en trevlig kväll! Du är bäst du! Vi hittar alltid på nå skoj vi :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, jag måste nog prova någon gång i mitt liv :)

Kram

2009-02-08 @ 22:24:42
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: mamma

Klart du får jobbet! Du är ju född till försäljare . Jag hör av efter undersökningen i dag . Helvette va kallt de va idag . puss å kram

2009-02-09 @ 08:16:11
Postat av: Marie

Hej! Skoj att du hittade på min blogg. Allt jätte bra med mig. Är mammaledig till efter sommaren. Fullt upp om dagarna med Ella :) Hoppas allt är bra med dig och att du får jobbet! Kram

2009-02-09 @ 09:45:47
URL: http://marietorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0