Alla hjärtans dag


Godmorgon!
I dag är det alla hjärtansdag!

En alla hjärtans kram vill jag ge till:

Till min älskade sambo som orkar med mig.
Till min mamma för hon är världensbästa mamma.
Till min lilla syster för hon är sååå gullig!
Till min lilla Simon för han är världens bästa kille.
Till min bästa vän Jessica för hon alltid ställer upp för mig.
Till en kille som heter Rikard som alltid fixar och hjälper oss.
Till en ursnäll tjej som heter Emma som kan behöva en kram nu!
Till moster Eva-Karin som jag tycker om så mycket.

Sist men inte minst vill jag ge en alla hjärtanskram till er som läser och kommenterar och är så snälla!
Kram kram på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Vilken härlig dag ni verkade ha igår, skönt med sol nu. Du är väl gullig du..du får tillbaks en alla hjärtans kram av mej.

2009-02-14 @ 14:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0