Ännu en dag med nya idèer :)

I dag så är Simon piggare och precis gått till skolan, så nu sitter man här med en kopp kaffe och tittar på Vakna med the voise! Härliga morgon men det här är väl lugnet före stormen, måste försöka fixa klart köket så det blir någon ordning där till  helgen. Hatar att ha det så här rörigt men det blir fint ska ni veta! Det är värt att ha den här röran ett tag :) Helgen kommer att bli måla av å jag har värsta iden :) hallen och köket flyter i hop typ å ska ju måla hallen i en grå färg som går i hop med kökstapeten och har två garderober i hallen som jag ska tapetsera med kökstapeten. Allt kommer att gå i hop lixom.. Så snyggt (hoppas jag)! Ni ska få se sen när allt är klart! He he så därför är det nu dax att fortsätt nu så jag blir klar någongång! Vi ses under dagen. Ha en bra dag allihopa!

Puss och kram från Fiffi!

Kommentarer
Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon sötnos! :)

2009-02-05 @ 08:22:46
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0