Fredagsmys!

Så ja nu var allt klart med köket :) blev skit fint faktiskt, såå nöjd! Städningen är klar nu oxå så nu slappar jag i soffan en liten stund! I kväll så kommer lilla syster och Hassans kompis hit så vi ska käka lite och spela spel. Ska bli roligt men det värsta är ju att det toksnöar här hemma nu å Fiffi skulle gärna ta en skoter sväng i kväll men får väl stanna hemma och vara social i stället den här gången :) Men på Söndag har jag och Jessica redan bestämmt att vi ska ut en sväng! Längtar redan!
Nu är min kära sambo och hämtar hans kompis i gävle och dom skulle springa in å köpa ett usb bluetooth till datorn åt mig, kan inte leva utan bluetooth på datorn! Så jobbigt att dra fram sladden varje gång man ska föra över musik ellr foton ju.... Så nu kommer bilder slängas in här snart ska ni se :)

Och förresten mamma blir det loppis i morgon igen? :)
Call me lilla mamma! Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tyvär hjärtat blir de inge loppis idag . Tobbe å jag ska ner på stan ,fika å köpa lite vin eller öl till i kväll . puss puss älskar dej

2009-02-07 @ 05:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0