Freeeedaaaag!

Godmorgon!
I går när min sovmorgons dag var så blev det börja jobba kl 07.00 i stället på min son skola som "mattant" skit roligt faktiskt. Sen efter jobbet blev det träffa mamma och syster för lite mat på Mc Donalds sen soffan för jag var helt slut :)
I dag fredag var det äntligen dax för ett nytt försök till sovmorgon men då kom Simon hem före skilan började å lämnade lite saker här.. ja ja sovmorgon får bli i ett annat sekel. Struntade i alla fall med att gå å lägga mig igen.. sovmorgon är ett minne blott för mig :) Åkte i alla fall å köpte glykol och olja till skoter åkningen i dag. Ska ju hänga med grabbarna på långtur i dag, känner inte alls för det, vill ingenting just nu.. sovit som en kratta hela natten men har bestämmt mig för att inget ska gå åt pipan igen nu även fastän det är nära så därför ska jag hänga med dom i dag å det blir säkert roligt bara jag kommer i väg! Mamma kommer och hämtar Simon i från skolan i dag så jag ska kunna göra det här, tur jag har mamma och syster som ställer upp för mig när det är så här!

När jag klev upp i morse låg det en lapp på spisen från min älskade sambo.
Älskar dig!
Var stark!
Skicka ett sms när du vaknar / Din
Han är ju bara för snäll å omtänksam, stackarn kommer alltid i andrahand just nu men så är det när min son behöver mig mer än någonsin just nu! Kommer att gottgöra han en dag det lovar jag och det vet han. Han förstår mig till 100% å det känns skönt. Men för mig känns det jobbigt när jag fan inte räcker till för alla jag vill!

Min vän Jessica!
Önskar alla kunde ha min vän Jessica till sin vän!
Hon är sån otroligt bra vän som alltid lyssnar och tröstar mig när jag har det svårt. Fattar inte hur hon orkar med mig å du Jessica förlåt om jag är jobbig just nu men du ska veta att det är så skönt att veta att jag kan berätta allt för dig å du förstår och lyssnar och säger alltid sånt jag behöver höra. Tack för du finns min älskade vän Jessica utan dig så hade jag varit där nere igen nu. Tack tack älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en bra fredag och akta dig för olyckan ;-)

2009-02-13 @ 13:20:40
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: jessica

Älskar dig med min gamla kära vän. puss och kram på dig.

2009-02-13 @ 13:26:59
Postat av: Nina - This is who I am ♥

det är toppen med mig! :) det är ju fredag... hihi

själv då babe?

2009-02-13 @ 14:11:27
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0