Full fart..

Full fart hela dagen. Blev klar men att riva ner tapeterna, spacklade och slipande. Fikade hos mamsen sen i väg på RUSTA å köpte fina tapeter. Hem igen satte upp nästan all tapet, lite kvar runt ett fönster. Lära ge mig för i dag för kvällsmat skulle fixas och min son skulle nattas och själv var jag helt slut oxå. Har kollat på Semester svenskar på tv 4 nyss och nu kollar jag på Made in Sweden, synd att det är sista programmet för det är ju skit bra tycker jag. Ska kolla klart nu sen ta lite fil och flinger sen sova så jag får nya krafter till morgondagens tapetsering.
Längtar tills jag blir klar hemma för nu är allt i en enda röra men det lär ju ta ett tag för än är inte ens köket klart och då väntar ju hallen.. Ja ja jag är rätt envis och ger mig inte i första tagen så så många dagar tar det nog inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0