Kaos

Vaknade i morse och klev in i köket.. Åh sån KAOS det är där nu!! Tapeter halft nerrivna och massa tapetrester på golvet ha ha såå stökigt. Det här är alltså typiskt mig, äntligen när jag gjort klart en grej å allt är fint, klart å städat så får jag för mig att hitta på något nytt å det blev samma visa den här gången :) när köket är klart så lär ju hallen oxå fixas å jag kan ju inte vänta heller för har jag fått för mig en sak så lär det ske på en gång! Nä nu lär jag fortsätta riva tapeter om jag ska kunna börja med tapetseringen någon gång. I dag blir det bara att greja hemma förutom att vi ska in till mamma å fika lite sen å då tänkte jag kika om jag hittar någon tapet som passar oxå.

See yaaa!

Kommentarer
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

kul att läsa dn blogg :)

2009-02-04 @ 15:55:16
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0