Coleslaw

Skulle ut och åka skoter nu på kvällen men orkade inte, känner mig trött sliten ja inge bra alls i dag. Har mått illa och kännt mig yr och svimmfärdig till och från hela dagen. Ingen bra dag alls i dag. Har kört Simon till sin pappa i dag som ska vara där till på fredag så i morgon bitti ska jag få sova ut lite men valnar väl tidigt i alla fall bara för man får sova ut. I morgon ska jag och lilla mamsen gå på stan och fika lite, ska bli roligt och mysigt för det är ju inte ofta men har tid att umgås med mamma inte. I kväll blir det soffläge för min del å ska kolla på Semester Svenskar på tv 4 kl 20.00 och sen Efterlyst på tv 3 kl 21.00 sen brukar det ju alltid vara nå bra kl 22.00 efter Efterlyst så då går man vidare till sängen å knäpper på tvn där :) Mys mys i kväll!
Har precis haft min svärfar här på mat, bjöd på kokt potatis, panerad fisk, räkor, romsås och rårivna morötter!


Efterlyses!
Patricia Ekström min kusin jag har tappat bort din sida till din blogg å jag behöver den nu! :) Snälla skicka den till mig så jag får kika igen å följa ditt liv! :)

Här mamma kommer ett recept åt dig.


Coleslaw 4 port:

1/4 vitkålshuvud
1 morot
2 dl turkisk youghurt
4 msk majonnäs
salt & peppar

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj ,vilka fin ord . satt här å grät när jag läste dikten . Tycker att du är en helt underbar dotter och inte minst en underbar mamma till simon . Vi får ta den där fikan en annan dag , kanske nästa vecka passar bättre . Vi hörs på telefon i kväll . puss å kram

2009-02-12 @ 12:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0