Måndag

Godmorgon!
I dag är Simon hemma från skolan för han har ju sån hosta... Anthon (simons kompis) är oxå hemma från skolan för sin hosta så han fick komma hit en stund å spela lite dator med Simon.
I dag skulle jag börja mitt "nya liv" med bantning å promenader men känner inte alls för det i dag, Söndagar känner jag alltid att i morgon börjar dagen på mitt nya liv och jag känner mig skit taggad men när måndagen kommer så dyker alltid något annat upp å humöret vill inte alls ha ett nytt liv. Fan måste skärpa miig och sätta fart nu för jag vet ju att jag kan om jag bara kommer till beslutet att ge mig fan på det!! Men hur kommer jag till det beslutet??? Får sätta mig å kika i nya kataloger med vår å sommar kläder i så jag får lite insperation tror . Då får jag alltid ångest å önskar alltid att jagvar smal för det finns så mycket kläder jag skulle vilja kunna ha... Skulle behöva en kompis att kämpa med och mot, mycket enklare att göra det i hop med någon, någon som kan peppa en när man själv håller på att ge upp!

Uppdatering om min "vän" som nu sitter häktad.
Finns inte mycket att säga i dag om det, förutom att han nu sitter häktad och erkännt tre brott.
Dom har 14 dagar på sig att väcka åtal nu så det är bara att vänta.

Mina ord om om han (J):
En bra kille som alltid ställt upp för mig.
En kille som jag haft sååå roligt med ( Säkert mina roligaste dagar i livet)
En kompis som jag innerst inne vet var jag har.
En vän för livet och han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Känner igen det där med pepp på söndagen men att det försvinner på måndagen, då är det "ja men vi tar det nästa vecka" haha.



Hoppas det löser sig för din vän på bästa sätt.

2009-02-02 @ 10:17:13
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Haha ja det är ju det, lika bra att börja på en helt ny oanvänd vecka ;)

2009-02-02 @ 10:27:22
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

haha ja, veckan är redan förstörd ändå kan man säga :P

2009-02-02 @ 11:06:41
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: mamma

Egentligen ska jag ju peppa dej men för mej är du ju redan så fin . Viktigast är ju alltid att man mår bra , och jag är sååå glad att du mår bättre nu . Lovar att bantningsdagen kommer nån dag å då går det lika bra bra som förra gången . Tänk inte på det hela tiden utan njut av livet istället så ska du se att allt annat ordnar sig oxå . Puss kram ÄLSKAR DEJ så som bar du är / Mamma

2009-02-02 @ 14:58:10
Postat av: Gynning

Ha en bra måndag!! Kramis

2009-02-02 @ 15:08:27
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0