Onsdag dagen 3


Japp då var det dax för dagen 3 i mitt nya liv! 2 hela dagar avklarade nu! I dag blir det en burk vita bönor till lunch sen blir det nog köttfärssås (på vatten) till middag! I dag måste jag åka på arbetsförmedlingen i alla fall innan man blir utskriven å då blir man ju av med a-kassan inte för att det skulle göra så mycket får det är inte många kronor man får därifrån inte men men bättre än inget! Huvudvärken har i alla fall släppt nu men är lite krasslig fast bättre än i går i alla fall å det känns bra! Nästa vecka är det dax för sportlov för min son så då hoppas jag snön ligger kvar så man kan vara ute och åka skoter, åka bob å en massa lek i snön! Nu är det dax för att ta en kopp kaffe å kolla in Ellos hemsida för lite peppning av att förtsätta mitt nya liv :)

Dag 3


Frukost: hmm inte ett dugg sugen än men när det är dax blir det nog lite fil


Lunch: Vita bönor


Mellis: Keso och sallad


Middag: Köttfärssås och spagetti


Motion: Promenad.

See yaa

Kommentarer
Postat av: Patrik Krook

Gud vad fin din nya header har blivit :)



Hoppas allt ät bra med dig? :D

2009-02-18 @ 09:43:49
URL: http://patrikkrook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0