Saik vinst!

Saik vins i går mot Motala! Även fastän Magnus Muhren var avstängd från matchen. Där ser ni SAIK klarar sig fint utan Muhren, det såg vi bevis på i gårdagens match. Målen kom sent och man trodde på en förlust av SAIK i går men sen small det till och SAIK visade vad dom går för! Fint jobbat SAIK och bra passat av DANNE MOSSBERG! För mig är det DANNE MOSSBERG som gör SAIK till vad dom är i dag! Utan DANNE MOSSBERG skulle SAIK aldrig klara av alla mål dom fixat den här säsongen! Bra jobbat Danne!
Grattis SAIK till vinsten!

Måndag:
Klev upp med Simon och fixade frukost och skolväskan som skulle packas med skridskor sen bar det av till skolan för Simon och jag satt mig i soffan med en kopp kaffe och kikade på Vakna med the voise. I dag känner jag mig trött och sliten, känner mig nästan bakis ha ha. Fint väder i dag, massa snö och solen skiner för fullt här men kallt, tio minusgrader ute. Synd att det var så kallt annars hade man kunnat tagit en promenad he he skyller på minus graderna men egentligen har jag ingen lust alls med det i dag :)
Nä nu ska det fixas lite här hemma. Som vanligt! Pust och stön men har bestämmt att när Simon åker till sin pappa någon dag den här veckan så ska jag försöka ta det lugnt, ska bara vara å strunta i alla måsten för ett tag, känner att jag behöver det innan det brakar igen.


Här kommer en härlig bild från en fisketur i sommras!


Kommentarer
Postat av: S A N D Y S P L A C E

Åh vilken sötnos på bilden, haha :P Bara bra med mig tack, hur är det me dig söta? :D

2009-02-09 @ 20:29:55
URL: http://sandysplace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0