Stämpling till mord?

Godförmiddag allihopa!
Nu har man klarat av sin första arbetsintervju :) Gick skit bra och känner mig hur nöjd som hellst! Har inte kunnat gjort det bättre i från mig känner jag så nu är det upp till dom om att besluta om jag får chansen! Får inte svar förrän i slutet på februari, början på mars så det blir en lång vänta men hoppas på det bästa nu!

Angående något helt annat så ska jag förklara mig lite här. En sak som jag hade valt att inte prata om med mina egna ord och känslor men ska berätta ärligt nu från mitt hjärta.Har ju fått förfrågningar och undrande om var jag står angående min "vän" som sitter anhållen för misstänkt till stämpling till mord, utpressning mm. Min "vän" är alltid min vän och mig har han aldrig gjort mig något illa och skulle aldrig göra mig illa heller, jag vet var vi har varandra och angående hans anhållning nu så är jag kanske inte förvårnad att han sitter där han sitter nu, min "vän" har ju alltid varit med i ett antal mc gäng och även andra gäng och det har jag alltid vetat men min "vän" J har aldrig dragit in mig i något och alla borde veta vid det här laget att dom flesta som är med i gäng är mer eller mindre kriminella. Alla väljer sin egna bana här i livet och jag accepterar han som han är, då menar jag absotut inte att jag försvarar han för det han sitter inne för men har valt att inte lägga mig i det för jag känner min "vän" på andra vis, känner han som han är: en godhjärtad människa som gör ALLT för sina vänner! Känner även den gäng killen som han är oxå och visst han har säkert gjort många saker som är orätt i mångas ögon även mina men jag har valt att vara hans vän ändå och inte försöka bry sig så mycket om vad som händer i gängvärlden! Om ryktet stämmer om det han nu sitter inne för så säger jag att som man bäddar får man ligga och man ska sona sitt straff helt klart! Å Visst det är ett stort brott han då begått om det kommer fram att han gjort det som han sitter misstänkt för men jag väljer ändå att ha han kvar som min vän! Svårt för många att förstå men jag känner så och jag litar helt på mina känslor! Sen får alla tycka vad dom vill om han och mig men det är vad jag valt om han och mig! Men glöm nu inte att jag försvarar han för det han gjort utan jag väljer just nu den sidan han visar mot mig! Han har en underbar son som betyder mycket för mig, han behöver allt stöd han kan få nu och jag vet att min vän skulle ställt upp för mig om något hände mig så alla får tycka vad dom vill men i det här fallet så finns jag till för min vän och hans son!
Kriminella gäng är något vi aldrig kommer att förstå oss på men dom kommer nog tyvär alltid finnas oxå!

Hoppas ni förstår hur jag känner och du lilla moster Lotta :) som smygläser utan att heja får ta å skriva en liten kommentar en dag och har du några frågor så berättar jag gärna. Och glöm inte allihopa att även villka vänner jag har så är jag ända bara lilla Fiffi! :)

Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

Hej Fia,, Moster Lotta här.

.....såååå nyfiken var jag inte så du hade behövt förklara dig här...jag bara frågade Petra lite allmänt bara sådä " så jag har inga flera frågor "

Och jag tjuvläser inte "har bara inte haft något att säga .....du kan få läsa min blogg Ha ha skriver nåt inlägg då o då ha ha tror jag skrev ett i höstas ,,,men ska kanske skärpa till mig .

Från Lilla Moster Lotta

2009-02-11 @ 12:34:52
URL: http://lottaa.zoomin.se/
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

2009-02-11 @ 12:36:09
Postat av: Nina - This is who I am ♥

weee, hoppas du får jobbet! vart var det nånstans?! :)



kramis

2009-02-11 @ 13:35:45
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

tackar :-) Jag använder Aco's bus, den är jättebra tycker jag! den bästa jag nånsin provat. :-) Hoppas du har en bra dag!

2009-02-11 @ 13:39:51
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hej :)

Allt är bra! Själv då?

2009-02-11 @ 13:40:05
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

jag har haft nån sån spraytan för längesen, men de var jättesvårt tyckte jag! :P hehe.

2009-02-11 @ 13:45:57
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

ok :-) kanske borde testa den!

2009-02-11 @ 14:01:29
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0