Ännu en ny dag...

Godmorgon!

Ja då var det dax för en ny dag.. i dag känns det lite bättre för nu har vi fått ut det som hänt i både tv och tidningar. Vet oxå att han det handlar om mår okej efter allt som hänt. Tycker det är synd att Prinsessan Viktoria och Daniel valde just i går att offentliggöra sin dag, precis när vi fått ut polisens misstag, tror det hade uppmärksammas mer om inte det var så himla mycket om förlovningen men vi känner oss nöjda i alla fall att kommit så långt som att dom sänder det på Tv4 nyheterna. Nu är det bara att fortsätta kämpa vidare med det här så poliserna får sig en tankeställare.. Lång fortsättning å mycket kämpande väntar oss nu. Ja men i dag är det Onsdag (hmm har jag för mig :) så i dag ska min kompis Jessica till tandläkaren och få sin dom :) he he. Hennes baran ska vara här medans och åker i väg på det så då ska vi allihopa ta sparkarna och åka och köpa semlor, vi han inte äta några semlor i går så i dag firar vi semeldagen här! Nä inte jag kommer att fira och äta någon semla för semlor och mitt nya liv passar inte i hop även om jag nu sååå gärna hade önskat att jag fick smälla i mig en underbar semla men men det får bli en annan dag när jag gjort meíg mer förtjänt av det :)

Have a nice day!
Tjingeling!


Så här ser min morgon ut!

Frukost


Soffan med datorn


Vakna med the voice


Morgontidningen och kaffe såklart.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Idag ska jag in till stan och träna lite tänkte jag, även sätta mig på något fik och skriva rent en intervju och kanske klippa mig :)

2009-02-25 @ 09:51:44
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0