My new life

Godmorgon!
Vaknade med en fruktansvärd huvudvärk, säkert så att min kropp saknar allt sött å onyttigt som jag inte åt på hela dagen i går! he he sockerberoende som man är! Men dagen i går gick ju hur bra som hellst faktiskt, känner mig nöjd å lika peppad att fortsätta i dag! Skulle väl ha tagit en promenad nu men så kallt ute, få se om det blir nå skoter åkning i kväll för om det blir det så är det en jäkla motion det! Får se hur det blir antingen promenad eller skoter nått av det måte jag i alla fall göra! Har nyss fått i mig frukost yougurt med musli. Tagit fram kyckling som jag tänkte göra till middag i dag. Det gäller att planera nu så man inte får för sig att stoppa nå onyttigt i det stora hålet som går hela vägen ner till maggen :)

Lycka till nu Fiffi det här klarar du!


Dag 2

Frukost: Yoggi och musli

Lunch: Gårdagens fiskgryta

Mellis: Koso och apelsin

Middag: Kyckling och ris och sallad

Dagens motion:
Promenad el skotertur

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

roligt att du hittade min sida.



men du, de står att du ska äta nyttigare, varför äter du då en sån sockerbomb som yoggi?

2009-02-17 @ 11:32:35
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0