Korvgrillning med skotern.

Me myself and I :)




Goodmorning!

I dag är det fredag, sista dagen på min sons sportlov så i dag blir det skotertur med korvgrillning! Har haft en jäkla tur att vi haft så mycket snö! Skönt för alla barnen så dom kan vara ute och leka. I går blev det i alla fall påfyllning av matförrådet här hemma så nu blir det fortsatt med nyttig mat här hemma. Gick oxå en promenad i går men vet inte riktigt hur jag ska hinná med en promenad i dag, kanske får ta den i kväll när min sambo kommit hem men det är ju bara så jobbigt att ta sig ut när man nyss åtit kvällsmat å tröttheten ju bara är som störst! :) Ja ja vi får se hur det blir med den saken! Nu ska jag strax börja koka lite varm choklad till skoter turen!

Här kommer lite bilder från gårdagens pulka åkning!





     

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vart har du gjort den där bilden? :)

Ha en trevlig dag! :)

Kram!

2009-02-27 @ 10:18:47
URL: http://jenniferwriting.blogg.se/
Postat av: amanda

haha sweet snögubbe :)

2009-02-27 @ 11:05:39
URL: http://aamandadahlstrom.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Det låter härligt med att åka ut på en skotertur och grilla korv. Tyvärr har vi inte kvar snön här nere längre.



Idag har jag varit i stan ett varv. Var tvungen att fixa lite. Men nu är det helg och det är underbart! Planer för helgen? :)

2009-02-27 @ 15:04:55
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0