Nä nu ...

Nä nu var det äntligen slut på den här lååånga dagen, den har varit seg och typ inget att gör alls förutom en massa tvätt å sånt skit trök! Men nu äntligen får man krypa ner i sängen å kika lite på tv tills man somnar! I morgon så är det dax för intervjun å jag vet att jag tjatar om den nu men hallå det är ju faktiskt min första arbetsintervju ju å då får man tjata tycker jag :) he he kan ju lixom inte sluta tänka på att just lilla jag ska dit :) men i morgon så är det över å då ska jag försöka skriva om något annat he he lovar inget men ska försöka i alla fall!
Nä nu dax för sängen så man är pigg i morgonbitti!

Natti natti allihopa Kram Fiffi!



 

Kommentarer
Postat av: lillasyster

lycka till nu min älskling!!! :D ring mig sen å berätta pusss

2009-02-11 @ 02:07:08
Postat av: Nina - This is who I am ♥

godmorgon raring! :)



kramis.

2009-02-11 @ 07:08:46
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: ani

sv: njae tyvärr så är det väl inte så bra idag =/

2009-02-11 @ 08:35:31
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0