Jajamensan!

Så ja då var snart Tisdagen oxå över! Har nyss kommit hem från en skoter tur med Jessica, blev bara en och en halv timme i dag men skönt att hinna hem så man han titta lite på tv oxå! Har nyss ätit lite havregrynsgröt här i soffan :) Gott med nå varmt när man varit ute i kylan. Huvudvärker vägrar ge sig och känns som jag håller på bli sjuk. Hoppas det gått över i morgon när jag vaknar. Ska på det roliga Arbetsförmedligen i morgon å tröööka, så jäkla drygt att åka dit å säga typ hej sen ska man hem igen. Fan hoppas verkligen jag får det där jobbet så man slipper att ha med arbetsförmedlingen att göra!!! Gjorde i alla fall hel kyckling till middag. Kryddade den men soltorkade tomater, vitlök, purjolök och kryddor. Gjorde en sås på skyn som blev i grytan när kycklingen var kvar, redde bara av den sen blev det ris och sallad till! Super gott faktiskt å nada fett :)

Kyckling färdig för att åka in i ugnen.


Kyckling färdig för att åka ner i magen.


Nä nu är det bäst man kryper ner innan man blir hungrig igen :)

Två dagar avklarade av mitt nya liv.


Natti natti allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, läs på du ;) det där såg ut att va smaskens!

2009-02-18 @ 19:26:34
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0