En härlig dag i solen!

Så ja då var skoterturen avslutad å oj oj vad roligt det var.. helt slut i armarna. Å snacka om snö det var i skogarna där vi var å mycket snö betyder många fastkörningar för Fiffi å kör jag fast så sitter jag där jag sitter för jag orkar knappt rubba skotern men tur man åkte med två grabbar som fick ta över då :) Fiffi hoppa bara av skotern ( snö nästan till midjan) vänta på mina gentlemän man hade med sig så fixa dom loss skotern :) Härligt att åka med sånna som är så gullig å snäll! Tack för hjälpen grabbar, utan er hjälp i dag hade jag fortfarande suttit kvar i skogen. Å ni som läser lär ju få veta att det inte bara var jag som körde fast inte, dom var rätt duktiga dom oxå, ja ja jag var duktigast men men :) Hängde även på grabbarna rätt bra i dag så jag känner att det blev en bra dag tillslut! Nu har jag nyss tagit ett kokhett bad å satt mig i soffan, snart lägger jag mig ner här å då somnar jag nog väldigt snart :)

Här kommer lite kort fråk skoter turen.


Härlig vinterdag!



Rikard latar sig i solen!


Första fastkörningen. Rikard får hjälpa mig att få loss min skoter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0