Köksrust.

Godmorgon eller godmiddag kanske man ska säga :) Sov till tio i dag.. har jag väl inte gjort sen jag var 14 år :) ha ha det blev sent i går, spelade TP halva natten å gissa vam som vann? Jo jag så klart! Slog grabbarna med massor av tårtbitar!
Var en trevlig kväll och roligt att träffa Egget som man inte sett på hur länge som hellst!
Har suttit hela förmiddagen med att hjälpa han skriva en stämmningsansökan om att få rätten till att träffa sin dotter! Hoppas nu verkligen att det här kommer att lösa sig för han och hans dotters skull!

Simon har precis gått till skridskoplan för att åka lite och jag ska böra med att måla hallen tänkte jag!

Här kommer lite bilder från köket!

Rivning av tapeter


Nya tapeten på plats


Har även fått nytt kakel              Spislock                             Brödburk
   

Har hoppat över köksgardiner och andvänder persienner i stället.
 

Klicka på bilderna för att se dom i större format!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0