Har hört att...

Vet ni vad jag har hört?? Jo att det ska SNÖA i morgon och på söndag.. Hoppas hoppas nu då! Är ju så trissad å det skulle ju vara helt perfekt om det gör det för jah som börjar bli piggare nu! Oj oj vad härligt men jag tycker inte vi ska prata mer om det för varje gång jag pratar om det eller skriver om det så blir det riktigt piss väder så tänk bara på snö och säg det inte till någon! Snälla för min skull tack! Men oh kan inte låta bli att tänka på det, tänk om den äntlige kommer? Skulle bli sååå lycklig sååå glad såå ja allt man kan bli på samma gång :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Snöa usch..å fy..vill ju ha vår nu, med alla vårblommor som kommer upp i landen : ) Men för din skull då, okej med snö så du får åka lite skoter nu när du haft en motig vinter..

2009-01-23 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0