I love drugs!

Då var fjärde tabletten avklarad! Börjar känna mig piggare faktiskt! Så skönt! I dag klarar jag nog av att sticka och handla lite till helgen och göra sånt som skas inför helgen! Även om jag inte orkar så känner jag att jag måste fixa lite i dag, Kylskåpet är typ tomt och alvedonen slut, bara måste fixa det!!!!
Nu kom Alfons hem igen för nu är mamma och Tobbe på väg till Västerås på Bandy VM.. hejja Sverige hejje Danne Mossberg!
Ja nu ska man ta en promenad men hunden oxå.. pust stön :)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jo jag kan hjälpa dig :) lägg till mig på msn, jag har en ny, [email protected]. Och jag kommer ju inte heller att få nått jobb när jag tar studenten :P

2009-01-23 @ 11:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0