Snö snö massor av snö!

Härligt att vakna i morse! Så mycket snö här hemma nu, nu kan vi äntligen få åka liteskoter här innan det blir vår! I går så var lilla syster här och hon bjöd oss på mat.. ha ha ja det är sant HON bjöd :) Vi käka kebab som var urusel men men sen gjorde jag slingor på henne, skulle göra på mig oxå men klockan han bli 01.00 innan vi blev klar med henne! Jessica kom oxå hit ett tag så vi skrattade och pratade skit ett tag oxå! Jessica är fan världensbästa hon.. hon lyssnar å ställer upp för mig jämmt! (fattar inte att hon orka)he he men sån är hon i alla fall! Får gottgöra henne den dagen hon inte mår bra och behöver mig! Nu har jag precis kört syster till Mc Donalde för hon skulle jobba å själv ska jag strax äta frukost å sen gå å kika till min kära skoter som jag lånade ut till Rikard i går.. Hände en liten grej då men Rikard är ju som han är så han stack till sitt jobb och fixade skadan fortare än kvickt så jag är säker på att den är bättre nu än innan nu när Rikard lagt sina händer på den! :) En riktig fixare den där Rikard! Å du Rikard var inte orolig om att låna skotern igen för jag vet att du kan köra å den är ju helförsäkrad :) Å sen skadan som var i går var inte säkert att det var du.. kan lika gärna varit innan utan att jag märkt det men tack i alla fall för du fixade den och så snabbt så nu är det bara att tuta å köra igen! I dag spelar Danne Mossberg i VM finalen mot Rysslan så nu jäklar Sverige vinner ni i dag!! Lycka till Danne och Sverige!

Kommentarer
Postat av: sannie

här var vi ingen snö här inte!

2009-01-25 @ 10:35:01
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0