Typiskt

När man mår som sämst oh äntligen kunnat somna så kommer dom och ringer på dörren... hej vi ska byta din tvättmaskin och torktumlare! Jag har verkligen längtat att dom skulle komma men inte i dag ju.... åh vad less man blir.. kokar mig en kopp varm choklad och sätter mig i soffan å önskar bara att dom skulle vara klar snart men precis när jag satt mig så säger dom: Du kan nu skura där inne innan vi tar in den nya maskinen.. men oh fattar dom inte att jag inte orkar?? ja ja jag gör det i alla fall å ni kan ju gissa hur det såg ut där.. maskinen som sod där var sexton år.. ja det är sant fy fan hur det såg ut! Men nu är det någorlunda ren fast jag fuska bra mycket kan jag säga.. orkar inte fixa i dag ju!!!
Nä nu är det i alla fall klart å jag ska krypa ner igen

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0