Måndag

Ja då var det Måndag och jag är tillbaka i bloggen för en liten stund.
Helgen har flytit på med Fredag= Insperationskväll för bara tjejer å det var väl så där bara tyckte jag, kanske inte min grej.. I Lördags var det bara mys hemma i soffan, fattar bara inte hur det kan vara sån jäkla skit på tv när det är Lördagkväll å man vill titta på tv. I går Söndag hade jag plastparty här hemma, fikade och prata massa strunt mest :) Jo jag köpte väl någon liten sak oxå plus att jag fick ju såklart en sak oxå eftersom jag hade partyt :)

I dag Måndag och tillbaka till jobb och skola för resten av familjen. Själv sitter man här i sin ensamhet he he inte lider jag för det, skönt att få vara lite för sig själv i bland.
Nu ska jag checka in Tradera.. hi hi jag har blivit beroende av den sidan.. snacka om att man kan fynda där plus att jag sålt en massa saker som bara tar plats i garderoberna här.. eller jag byter ut mina saker mot andras, hade väl tänkt att det skulle rensas i våra garderober och att jag skulle tjäna en slant men köper upp pengarna jag tjänar å fyller på i garderoben igen :) ja ja så är det!

Nu ska jag ta en liten promenad så jag kommer ut lite i dag!

See yaa.. / Fiffi

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej Hej. Hoppas det är bra med dig vännen. Jag har haft en liten bloggpaus och är tillbaka nu.



Så jag kikar förbi och säger hej.



Kram Minaya

2009-05-10 @ 23:05:31
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0