3 dagar kvar

Godmorgon!
Nu är friden över.. Både Simon och Hassan är lediga nu några veckor så min härliga morgonstund i min ensamhet är över för några veckor :) Ja ja men inte för alltid för sen är det dax för skola och jobb igen för dom.. den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. ha ha.
Vi kommer ju att gå varandra på nerverna här hemma om vi ska vara hemma så länge allihopa men det blir säker mysigt oxå! Gäller att hitta på massor att göra bara så vi inte bara sitter inne allihopa hela tiden.
Simon kom hem i från sin pappa igen i går å han kom hem rätt sent å när han kom hem så ville han ju vara vaken en stund med oss... hmm en stund ja men han kunde inte somna förrän kl var 23.30, det var mycket krångel och tårar i går men nu har det gått över. Å kl 7.00 i morse var Simon vaken igen, fattar inte varför han aldrig kan sova länge, han har aldrig kunnat det, spelar ingen roll hur länge han är vaken kvällen före så kan han inte sova länge. Därför är det bäst för han att somna i tid på kvällarna för annars blir det bara synd om han själv dagen efter, han blir trött grinig och orkar inte med sig själv! Själv så somnade vi väl strax efter tolv.. eller jag somnade då i alla fall :)  Kan fan inte lägga mig i sängen å kolla på tv eller film för jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden! Stackars Hassan jag sover jämt ja.. mitt största intresse nu tror jag ha ha snart blir jag bättre!!
I dag kanske jag ska baka lite.. får se vad som händer så jag lovar inget än!!

Nu ska jag gå å väcka Hassan... ska sjunga något fint så han vaknar (han hatar min vackra sångröst) kan inte förstå varför för själv så tycker jag den är rätt bra :) eller vad säger du systeryster??? HA HA HA Ska sjunga: VÅR JULSKINKA HAR RYMT..... ( Då kommer han flyga upp)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0