5 dagar kvar...

Morron morron!
Nu har jag skickat i väg Simon till skolan satt på tvn med vakna med the voice å en kopp kaffe i handen.. Det här är bästa stunden på hela dagen.. Nu är det bara jag för en stund!
I går kväll så slog jag in julklapparna å gömde dom i garderoben.. måste ju för annars har jag en lite son som skulle tjata hål i huvudet på mig :) Nu är julen nära!! I kväll så ska vi kanske följa med Mamma och Tobbe till Uppsala på bandy..
Tobbes brorsa Danne är ju back in SAIK och spelar första matchen i kväll så får se om vi följer med och hejjar på han. Simon åker till sin pappa i dag men kommer hem i morgon igen så vi hade faktiskt tänkt hitta på något utan barn i kväll för det var ju ett tag sen sist lär jag ju säga....

Vet ni vad jag kom på att tänka på nu.. Jo att jag har världens bästa lilla mamma ja, hon tänker alltid på mig och ställer upp på vad det än är! Utan dig skulle jag aldrig klara det hära!! Puss på dig världens bästa mamma! Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0