6 dagar kvar...

Torsdag morgon.

Ja nu var det en ny dag som väntar.. undra hur den här dagen blir?
ja det visar sig väl snart.. ska vänta nu till kl blir tio så jag kan åka in på Barnenshus och fixa det som skas där!
Ja som sagt sex dagar kvar å julstämmningen har inte kommit än, brukar det vara så här? jag kanske är för tidigt ute med den, den kanske kommer nästa vecka? hoppas för det är ju sån härlig känsla!! Längtar efter snö, julklappar, tomten, massor av tända ljus,mys, familj och den härliga juldoften.. åh vad jag längtar nu julen den har lixom något speciellt som bara julen kan ha! Å förresten undra om tomten har något till mig i år? Har faktiskt varit rätt snäll hela året men har jag kanske blivit för stor för julklappar nu?? hmm hoppas inte :)

Nä nu är det dax att ta tag i den hära dagen å den kan väl inte bli bättre än vad man gör den till.. eller hur??

See yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0