Annandagen

Julfirandet över men nu kommer det bästa som hör julen till tycker jag!! MELLANDAGSREAN!
I dag blir det Valbo, Yes yes!
Får se om man hittar nå fynd??
I går fick min lilla syster en parfym å jag blev helt kär i den!! Paris Hiltons parfym var det, jag bara måste ha den!! Ska kolla lite i Valbo i dag om jag hittar den, annars hittade jag den på nätet, skit billig var den där!
På parfym.se var det, den kostade 139 kr där och på Kicks kostade den nästan 400 kr! Snacka om billigt på nätet va??
Hmm bara måste köpa den!
I dag ska Simon få följa med sin kompis till Kungsberget, där ska dom åka på sina nya sparkscklar med skidor på som dom fått i julklapp. Å det passar ju bra att det var just i dag dom skulle åka dit får då får man en hel dag med lugn å ro för sig själv i Valbo, oj oj vad härligt!

Nä nu ska jag fixa Simon inför Kungsberget!


See yaaa after rean :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0