Fjärde advent

Ja nu var sista ljuset tänt för det här året! Blev i alla fall inget bak här hemma i dag.. städade å tvättade i stället!
Simon har precis somnat och jag har kollat klart på Gossip Girl. Hassan har väl spenderat den mesta tiden i dag i soffan kollandes på hockey... hatat verkligen sport jag! :) Jag å Simon kollade på Sunes Jul innan han la sig.. tokrolig den där Sune!
Nu sitter man här i soffan igen med datorn i knä å strax blir det väl sängen!
Fan vad jag är less på våran soffa, vi får inte ens plats knappt alla tre i den när vi ska sitta å titta på tv i hop å hellst vill man ju ligga i den oxå.. hmm å när Simon somnat å det är bara jag och Hassan som sitter i den brukar jag alltid ligga.. Ja eller man får ju ligga i fosterställning å hassan sitta på kanten typ ha ha men en soffa lär man ju ligga i eller hur??+
Ja när jag blir rik så är det de första jag ska köpa åt oss.EN NY SOFFA TILL FAMILJEN EKSTRÖM KHRIES !!!
Eller finns det någon som känner för att vara extra snäll mot oss så här i juletid så tar vi gärna emot en ny soffa tack!
Ni skulle göra en riktigt god gärning för den här familjen ska ni veta.. Vi blir lika lyckliga som dom svältande barnen i Etiopien så tänk efter nu vart pengarna ska gå om ni ska skänka en slant :)




Fjärde ljuset tänt!

Klockan är nu 20.30 å det snöar för full å det är minusgrader ute
Härligt!!!!
Då blir det skoterkörning snart!
Tack Gud eller Allah vet inte vem som lyssnade på min bön men någon av dom var det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0