Helt vanlig Söndag

Godmorgon kl är nu halv tio.. hade ställt klockan på tio men inte fasiken klarar jag av att sova så länge! Hur kunde jag tro att jag skulle lyckas i dag? hmm tänkte jag skulle passa på nu när Simon är hos sin pappa och jag var ju faktiskt vaken toklänge i går ( säkert till 02.00 ) och det är inte ofta jag är det nu förtiden inte!
Men det är en härlig morgon... Simon hos sin pappa, Hassan och lilla syster sover än så jag är helt solo med kaffe å dator.. Egentid alltså! :) Snart vaknar väl dom andra till liv å då är det dax att samsas om sakerna typ datorn å morgontidningen ja ja jag lär väl! Ha ha så nu ska jag skynda mig att läsa tidningen å kolla lite på internet sen får dom vakna om dom!
I dag ska jag stå i cafeterian på Jernvallen eller ja man ska städa toaletter å läktare oxå... ska bli så roligt! NOT!! Men jag måste för Simons innebandy å vad gör man inte för sin sportade son?? Frågade hans pappa men han kunde ju inte så klart så då blev det jag då... Pappan kunde nästa gång sa han å då förklarade jag att tyvär är det bara en gång om året men då svara han snabb att han gör det nästa år... Så snälla ni hjälp mig komma i håg att nästa år står Simons pappa och inte jag... Ni blir mina vittnen! :)

Så allihopa kom till Jernvallen i dag mellan 12.00-16.00 finns gött fika å bra sällskap i kassan!

VÄLKOMMNA!!

Bye bye see yaa next time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0