Julafton

Godmorgon och God jul på er mina vänner å alla som jag inte känner :)
I dag är det julafton och jag sitter här helt slälv i soffan.. Simon är hos sin pappa, Hassan och hans lilla syster sover fortfarande.. ska såtta på tvn så kanske et är lite julstämmning där :)
I dag ska vi in till Hassans familj och fira lite jul.. Dom firar egentligen inte jul eftersom dom är muslimer men nu är ju jag svensk och tycker att julen är viktig! Tycker alla barn ska få fira jul så därför är det klappar köpta till hans småsyskon och tomtedräkt inhandlad, och Hassans mamma ska gör mat! Kommer bli en upplevelse att fira jul med dom och hoppas småsyskonen blir glada! Berättar mera om min annorlunda jul sen! I morgon så blir det svensk hederlig jul med julskinka i alla fall :)
I kväll kommer Simon hem när han firat klart hos sin farmor och farfar med sin pappa! Skönt för nu längtar jag efter han så det gör ont i magen! Men nu är det inte många timmar kvar tills min lilla älskling kommer!
Nä nu lär jag väcka mina muslimer och säga god jul!! :)

Ha en bra dag och hoppas ni får många julklappar och en massa god mat!
God Jul
Önskar Fiffi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0