Julfirandet klart!

Ja nu var julfirandet klart för det här året.. ett år till nästa jul nu!
Har haft en toppen dag hos mamma och Tobbe!
Vi åt så vi nästan sprack allihopa.. så gott men mamsens julmat!
Efter maten hade vi julklapps utdelning och där blev alla nöjda och glada!
Simon var faktiskt jätte duktig hemma hos mamma, inte ett ända tjat om när vi skulle öppna julklapparna faktiskt men det beror nog på att han hade sin dator med sig som han satt fast klistrad med sitt nya spel som han hade fått i går!
Ja men nu är vi hemma igen och Hassan spelar sitt nya data spel och Simon har spelat sitt fram till nu när han precis lagt sig så då skynda morsan att sno datorn.. Hmm kommer bli många långa dagar nu utan dator för min del.. vi har ju bara två datorer och en är Simons och han kommer garanterat spela sitt spel hela sin vakna tid nu under jullovet och våran andra dator sitter Hassan och spelar sitt nya spel.. skulle nog inte gett Hassan något nytt spel :)
Nu ska jag krypa ner i soffan å kika på en film om jag får kontakt men Hassan alltså.. annars tittar jag väl själv då så får han fortsätta spela.. ska ta mig en liten skinkmacka nu förs sen soffan!! mums!

Ja som sagt vi ses när vi ses eller så fort jag har chansen så ska jag sno till mig lite data tid men i morgon blir det mellandags rea för min del!!
Godnatt och sov gott!

Förresten jag har knäppt lite kort i dag men fixar dom i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0