Måndag

Har haft fullt upp hela dagen i dag..
Hassans syster har sovit här i natt så jag har varit med henne, hämtat Simon hos sin pappa i Hofors, varit till doktorn, varit å handlat, kört hem Hs syeter till Gävle lagat mat.. ja du som sagt fullt upp hela dan.
Har nyss lagt in en massa kort på datorn sen jul å lite annat men orkar inte ladda upp dom här i dag... ska fixa det i morgon! I promise!

Nä nu är man nybadad å my lovely pyjamas är på och Simon har somnat så nu blir det Mordkommisionen! Sällan ha ha nä men det är ju sååå bra!!
Älskar härliga hemma kvällar med mina älsklingar ja :) Sån är jag, en riktig hemma människa!

Nä nu ropar gänget i Mordkommisionen på mig.. Måste hjälpa dom lösa kvällens mordgåtor!

Ses i morgon!
Natti natti!



My Love

Kommentarer
Postat av: minaya

Hej hej. Kikar runt lite bland bloggar.



Lämnar ett litet spår då jag själv tycker det är trevligt när mina läsare gör det.



Hoppas du haft en mysig jul och kommer få ett gott nytt år.



Minaya

2008-12-30 @ 00:48:27
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0