Muslimsk Jul

Så ja då har vi firat en muslimsk jul med familjen i Gävle men den blev lika svensk som vilken annan jul förutom julmaten som bestod av lammkött ris å massa annat å det var supergott ska ni veta!!!
Jag fick faktiskt oxå julklappar av dom, jag fick ett jätte fint linne som jag verkligen tyckte om!! Fick även en massa krämer som jag oxå ville ha sen när vi kom hem till Kungsgården igen så fick jag mina julklappar av min älskling, fick en pyjamas och en jätte fin mössa... oj oj trodde jag blivit stor nu och att julklappar var ett minne blott för mig nu men icke sa nicke jag måste varit super snäll i år!

Nu är julfirande över för oss i dag och nu blir det en massa slapp å mys till vi kör det riktiga julfirandet i morgon!
Är i alla fall jätte nöjd med dagen å dagens klappar!!

Tack tomten för i dag, vi ses i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0