Natti natti

Ja nu är det dax för soffan med MORDKOMMISIONEN med lilla syster och Hassan!
Som sagt bomben är släppt men kansk hade väntat mig en större smäll än det blev.. men jag lovar dig Mr M att än har jag inte sagt mitt sista ord och med min familj/släkt gör man inte så här emot. Respekt är vad vi vill ha å min repekt för dig är nu nere i bott och kommer vara där till den dagen du söker hjälp....

Tack moster Eva för samtalet i dag... skönt att höra din röst, blir alltid så pigg och glad när jag pratar med dig!
Längtar lite efter dig nu faktiskt känner jag :) Vad skulle jag gjort om jag inte hade min lilla moster Eva som alltid lyssnar på mig plus att hon besöker min blogg varje dag!! Å just ja Patricia min lilla kusin tack för att du oxå hänger med mig på mitt bloggäventyr! :) Du Patricia funderar väl om jag är tokig i bland men sån här är jag!! Ja en riktig tokfia med ett uppochnervänt liv :) 

Sitter här i min alldeles förstora pyjamas å njuter.. ni fattar inte vilken skön pyjamas jag har!! Så himla glad för den!
Lära bara berätta det för när jag hoppar i den blir jag lycklig.. då kan jag mysa, slappa å bara vara!!
LOVE YOU MY DEAR PYJAMAS

Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0