Onsdag

Klev upp sju i morse fixde klart Simon och skickade han till skolan, sen tog jag mig en kopp kaffe å läste tidningen!
Tog ett långt hett bad å försvann i drömmarnas värld för en lten stund sen var det dax för turen till Sandviken, fixade lite julklappar. Har planerat varenda liten julklapp in i minsta detalj i år.. vet precis vad jag ska köpa till alla å har faktiskt kommit ganska långt på listan redan.. brukar alltid vara ute i sista sekund men inte i år inte :) Åldern kanske? men det blir så mycket enklare å billigare faktiskt när man inte är ute sista dagen å bara slänger ner något för att man måste.
Nu är det sju dagar kvar till julaftonen å vart är den härliga julstämmningen man brukar ha?? kanske kommer om jag har tur! I dag när Simon kom hem i från skolan så hade vi pyssel dag.. vi gjorde pepparkaks hus å gissa om det blev fint.. not, tror ju varje gång att det ska bli så fint den här gången men kaos som vanligt :) Nonstop överallt men det ser mumsigt ut i alla fall å Simon är nöjd!
I morgon så ska Simon på sin innebandy avslutning å då ska dom först träna sen äta hamburgare och discobowla å medans han är på det så ska jag åka till barnenshus och köpa en sparkcykel fast med skidor på åt Simon i julklapp.
Då är jag nästan klar med alla klappar! ska inte ha nå speciellt mycket julmat hemma heller bara lite julskinka å julmust typ ja lite gotta oxå såklart för det hör ju julen till :)


Har inte bloggat på länge nu för jag har mått skit.. ja mitt liv har varit kaos
Hmm fattar egentligen inte varför jag mått eller fortfarande mår så dåligt...
Liver går väl alltid upp och ner men mitt går ju för fan för mycket ner, det lär väl gå upp igen snart men hur länge ska jag behöva vänta på till det händer?? Hoppas det blir snart å hade hoppas att jag skulle vara piggare till jul så man kan vara glad å lycklig då men jag har ett knep.. bita i hop å låtsas som allt är frid och fröjd ( det knepet har jag kört förr å vet att det funkar för ett tag i alla fall tills allt rasar men det brukar ta ett tag å då är det bara att börja från noll igen) Ja ja den här julen ska vara bra för min älskade Simon är verkligen värd den bästa jul man någonsin kan få å den ska han få av mig, sin mamma!
Nä nu har ni hört nog om mitt tråkiga liv nu till något roligare! Vet ni vad jag gjorde i Söndags?? Jo jag åkte skoter hela kvällen å då var jag lycklig ska ni veta.. bara gasa på å slippa tänka på något annat än fart snö ååå det är så härlig känsla! Älskar dig min fina skoter! Puss på dig!
Önskar mig en massa snö i julklapp!
Nä nu ska jag gå och be till både Gud och Allah om att dom ska skicka hit lite snö! ( wish me luck)

På återseende!
Puss Fiffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0