ROCKSTAR

Nybadad¨å mjukisbyxorna på... gitarren är nerpackad, bara godiset kvar att åka och köpa sen så blir jag inte mamma Fia längre för då blir jag en super stjärna!
Ja a ROCKSTAR!! Å jag lovar we will rock all night me and the girls!!
Ha ha jag jag är 30 år och mamma jag vet men i kväll kommer jag inte vara det ju för i kväll är jag en vacker superstjärna som kommer rocka loss med min gitarr å lyssna på allas applåder å skriva en massa autografer, nja inte det kanske men jag ska ha en massa skoj i kväll å drömma får man väl? Hi hi!

Bye bye
XOXO A NEW SUPERSTAR!

Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) den är supermysig :D

2008-12-30 @ 18:46:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla du med :-)

Postat av: moster

klart man ska ha drömmar....men DU är ju redan en stjärna :)

2008-12-30 @ 22:25:40
Postat av: minaya

det gör du alldeles rätt i Fia :-)



Du ska vara stjärna för en kväll! En hot mama..



:-)



2008-12-31 @ 00:17:47
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0