Så ja..

Så ja nu var städningen gjord.. skönt!
Min son Simon har ingen att leka med i dag så då tjatar han hål i huvudet på mig typ... :) höll på bli tokig här för en stund sen med då sa Hassan att jag kunde åka i väg å hitta på något.. Å snacka om att jag behövde det, hade fått ett utbrott här hemma annars kännde jag men då var min älskling snäll så jag stack till Ikea å strosade runt lite, köpte lite sånt där småplock som man inte egentligen behöver men fan vad härligt det är å handla sånt! :) Nu är man hemma igen å humöret är bra igen! :) Å förresten när ja var på Ikea ringde min vän Jessica å undrade om vi skulle ha lite tjejkväll med Gutar Hero, tjejsnack å mys å gissa om jag blev glad.. oh det är ju precis vad jag behöver nu!! Få komma hemifrån en liten stund! Nice nice! Så får killarna här hemma ha egen myskväll, utan mig! :)


Här kommer lite nya kort!!

JULAFTONEN
        

Firar jullovet med en frukost på Mc Donalds

Simon

Tomtar



Syster Evelina på sitt jobb

Hmm undra vart hon jobbar?? :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0