Fredag

Så då var det äntligen fredag... sitter nu här å Simon har precis gått till skolan å jag väntar på att doktorn ska ringa.. så nervös, har alltid en klump i magen nu för tiden den har väl varit som en golfboll tills nu för nu har jag fan som en fotboll i magen. Inge roligt! Hoppas bara doktorn förstår mig, kommer säga precis som det är. Är väl mest rädd för att hon inte ska tro på mig eller förstå mig ja rädd för vad hon ska tycka om mig helt enkelt!! Fan vilken jobbig morgon det här kommer att bli, tur jag kan skriva av mig här lite å lätta på hjärtat lite, inte så roligt för er att läsa om mina problem jämt men en dag förhoppningsvis så kommer mitt gamla pigga spralliga Fiffi tillbaka!! (längtar) Ja ja nu lär jag besöka toan för hundra elfte gången den här morgonen, min mage är utoin...

Bye bye så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0