Fredag

Så nu har jag varit till tandläkaren igen.. fick penicilin för jag har infektion där tanden suttit så nu skulle det väl bli bättre men inte förrän om två tre dagar skulle det börja verka så det är bara att stå ut med smärtan ett tag till.. fy sjutton alltså!!

Skriver mera senare...

Nu ligger jag i sängen å kollar på idol, Simon har precis somnat efter han har bakat sina ega muffins med glasyr och strössel på och jag har gjort kladdkaka.
Vi har haft mys i dag.. har ätit hasselbackspotatis kött och kladdkaka med grädde mums å herregud min mage ;)
Jobbig dag i dag oxå med en massa värk å pulaande av alvedon men nu är det typ bara två dagar kvar sen ska man var frisk som e nötkärna igen! Härligt!
Nu idolsnack! Kevin och Alice är ju helt klart dom bästa, gillar Robin B oxå. vill gärna åka till globen å kolla på finalen om dom jag vill kommer dit alltså. Var på finalen förra året där å det var verkligen en upplevelse med Marie Picasso och Amande Jensen.
u efetr Idol blir det Singing Bee med min drömmans fru Hanna :) ja men i kväll lär man ju kolla för killen i från Sandviken ska ju vara med å det ska bli skoj att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0