Fredag

Ja nu var det fredag kväll å jag har precis kommit hem i från min kompis Jessica! Haft en jätte mysig kväll med henne, följde med henne och handlade lite först sen så bjöd dom på mat där hemma. Det var grillat kött å pommes.. supergott! Sen kollade vi på Idol,snackade skit å käka godis :) Alltid lika trevligt at vara med min Jessica, hon å jag har väl varit kompisar nu i typ hundra år å ¨hon är världens bästa! Hon ställer alltid upp för mig vad det än är så vet jag att hon gör allt för att hjälpa mig! Tack Jessica för att du är den du är!
Du Jessica jag tycker om dig för att:
1. Du är så omtänksam.
2. Du är super snäll!
3. Du är alltid hjälpsam.
4. Du är lika mig på många vis!
5. Du är alltid lika rolig att umgås med!
Ja jag kan säga hur många saker som hellst men du jag tycker inte bara du är snygg i alla fall! Ha haha
Tack för du är min vän Jessica!

Ja men nu var det helg i alla fall å Hassan är på personalfest och Simon hos sin pappa så jag är nu home alone :)
Har jobbat hela den här veckan å det är ju bra för plånboken å roligt är det där jag jobbar nu oxå. Skulle helt klart kunna tänka mig att få stanna där lääänge men men på Onsdag är hon tillbaka å jag får gå hem :(
Men hoppas att jag får jobba någon annanstans då. (håller tummarna)
I morgon så har Simon innebandy match i Älvkarleby så då ska jag å mamsen åka dit med Simon. Simon skulle få stå i mål i morgon å hoppas det går bra för han!
Nä nu ska jag surfa vidare en stund innan jag ska hoppa i säng!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0