Lördag.

Godkväll!
I går slog jag och Hassan vad om vem som skulle åka ur Idol å gissa vem som vann??? Vi slog vad om en tusenlapp!!
Å jag vann såklart så nu har jag beställt jackan som jag så gärna ville ha!!! Jippie snacka om att jag är världsbäst! SÅÅ GLAD! Hi hi.
I dag har jag inte gjort så mycket bara varit hemma å grejjat. Nu ligger Simon och hans kompis som ska sova över här i Simons rum å kollar på Bert :) Å jag har äntligen fått tag i datorn. Inte så lätt att få ha den på helgerna för då ska alla ha den å jag hamnar ju såklart sist på andvändar listan men nu är den min! :)
I dag kom Hassans pappa och lillebror hit med ost och köttfärs.. undra om dom är rädd att vi äter gris här hemma?? men nä du inte tycker vi om griskött inte :) Köttfärsen är faktiskt bra så det var bara att stoppa frysen full å ost var ju oxå bra för den hade vi slut på å det var ju lyxost.. inte sån som vi köper precis. Sen stack Hassan och hans far till Hofors å Falun å hämta bilar så Hassans lillebror blev kvar här med mig han, vi åt lite mat (kyklingkorv å bröd) sen gick vi ut å lekte sen när vi kom in var han så himla hungrig igen å då skulle han ha makaroner å stekt ägg sa han så då fixa jag det till han :) sen så la vi oss i sängen å kolla på Animal planet å då somnade han... härligt för jag var slut jag oxå, inte van att passa småbarn nu inte för det var ju ett par år sen Simon var så liten!

Nä nu ska jag surfa vidare..
Natti natti mina vänner!

Hassans lille bror

        Jakob

Kommentarer
Postat av: Eva-Karin

Den här bloggen va ju jättefin. Du blev inte sugen på skaffa smått igen då?

2008-11-15 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0