Lördag

Simon kom hem i morse innan sin innebandymatch å vi packade i hop allt å satte oss i bilen å skulle åka iväg å då tront på fan att biljäveln inte startade!! Fan man kan ju bli tokig på bilar alltså! Tur var hade vi Hassans pappas någon bil här som är avställd och obesiktigad som jag tog i stället men den var ju typ noll med bensin i men orkade och hade inte tid att bry mig så vi körde på ångorna till sandviken.. det fick brista eller bära å du det bar hela vägen!! Jippi! Så väl i Sandviken så hoppa vi över till mamsens bil å nu var vi på vag till Älvkarleby å där så vann dom med 26-4 och dom gjorde sin första vinst!! ( inte lilla vinsten heller ) Å Simon gjorde ett mål för första gången!! Gissa om han var lycklig!! Jätte duktiga var dom allihopa men mest  min Simon såklart! :)
Sen blev det en sväng på donken på hemvägen.
Nu har Simon åkt till sin pappa igen å Hassan är på trav så nu ska jag vila lite! Skönt skönt!!

Ses sen!

Grattis min älsklings Simon till vinsten och ditt super snygga mål!! Älskar dig mest i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0