Måndag

Ja då var det måndag igen å jag har faktiskt jobbat lite på dagis i dag. Livet måste väl gå vidare fastän jag mår som jag gör.. Mår till och från hela tiden.. känner mig mest matt å slut å vill bara sova just nu men har saker som måste göras i alla fall. Bara att rycka upp sig!
I fredags fyllde min lilla Simon åtta år å herregug vad han blir stor alltså betyder det att jag är ganska gammal nu :)
Firade han lite i torsdags kväll så han fick leka lite med sina presenter innan han skulle till sin pappa på fredagen¨å fredag morgonen så gick vi upp hela familjen innan Simon skulle i väg till skolan å hade mysfrukost men ljus å paket!
Sen har jag mest sovit hela helgen,, sovit länge på mornarna å lagt mig tidigt.. skönt! Syster Even var här i fredags å kolla på idol och åt pizza! Så i går eftermiddag var jag till Hofors och hämtade min Simon efter en helg hos pappa sin. hans pappa å jag har äntligen kommit överens om att Simon nu bara ska vara här när det är skola och träffa pappa sin vissa helger. Bra för Simon behöver lite ordning och reda. Skönt tycker jag oxå för nu kommer han att bo hos oss å jag slipper längta så hemskt efter han!
Ja det var helgen det å i morgon så ska vi fira Simon med tårta eftersom vi inte kunde det i fredags så i morgon är det dax för tårtbak å sånt är skoj det!
Hoppas på en bra dag i morgon å att mitt humör oxå klarar det.
Nä nu ska jag kolla på Simon när han spelar på sitt nya Guitar Hero... fan han är bättre än mig han så nu får han lägga sig snart så morsan får träna för hur kul kan det vara när en åtta åring är bättre än mig :) Inte det minsta!

Seee yaaa

Förresten välkommen till bloggvärlden lilla syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0