Måndag

Har knappt sovit en blund i natt.. har haft sån jävla tandvärk!
Hade väll tillslut lyckats somna men då ringde klockan å det var dax att kliva upp å jobba.. härlig man kände sig då! Nä knappast å lika ont fortfarande hade jag men det var bara att pallra sig i väg å jobba å jag tror aldrig dom fyra timmarna skulle ta slut men väl hemma så ringde jag tandläkaren och fick en tid kl 15.30.. längtar!!!
Har nu legat på soffan å försökt vila så tiden skulle gå fort men inte fan kunde jag somna inte så nu sitter jag här å det är en och en halv timme kvar tills det är dax! Ska inte bli roligt att gå dit, kommer skämmas som attan, har ju inte varit där på typ tio år å önskar jag kunde vänta tio år till men i dag bara MÅSTE jag! Har aldrig haft sån här värk förut. Nu är det riktigt synd om mig ska ni veta å jag skojjar inte, sitter med nära till gråten mest hela tiden men hoppas det blir bättre när jag varit dit! Dom får dra ut varenda tand om det skulle behövas.. är hellre helt tandlös än har så här ont faktiskt! Fy fan säger jag bara!!!!!!!!!

Aj aj baj baj


Så ja då har man en tand mindre och 1800 kr fattigare!! Ja ja men hoppas man slipper värken nu.. får vänta å se ett tag för nu har jag hela munnen full med bedövning å just nu känns det super i munnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0