Ointresant faktalista

Hur bor du: Med mina kära i våran lägenhet
Brukar du komma i tid: Ja så gott som alltid.
Hur lång är du: 1,68 å en halv.
Kan du laga mat: Jo kan å kan men jag gör det i alla fall.
Vad jobbar du med/pluggar du: Hmm aktiv bloggare ;)
Vad har du på dig just nu: Mysisar å en härligt stor tröja.
Har du någon fobi: Att inte hinna med allt jag ska...
Hade du en bra kväll igår: En vanlig kväll i soffan framför tvn å datorn.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe såklart
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Ja min kära sambo såklart.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Ett cola glas i från mc donalds
Vem snackade du med senast: Simon som sitter vid datorn bredvid mig.
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: ja kommer knappt i håg hur sånt smakar så svårt att svara på :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: I dag, skällde ut en gubbe i kön på dressman som försökte smita före mig.
Saknar du någon just nu: ja mig själv.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ja just nu inte mycket.
Någon jag stör mig på: Ja
Intressen: Mitt hem
Senaste person du kramade: min sambo
Senaste person du ringde: Simon för han skulle komma in.
Senaste person som ringde dig: Jessica
Vad drack du senast: Ramlösa
Vill du ha barn: Vem vet..
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte speciellt
Har rakat dina ben någon gång: Ja vem har inte?
Är du sugen på något nu: Otroligt men sant NEJ
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: För många.
Använder du hudkräm: Ha ha ja jag är beroende av det.
Attraheras du av män med skägg: Ja om Martin Stenmark har det i bland så helt okej :)
Micro-pop eller poppa själv: Inget av det tack
Brukar du baka: Tänk för det gör ja.
Röstade du i det senaste valet: Tror det
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej
Vilken låt lyssnade du senast på: Du får inte med Sonja Alden
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja min sambo
Vad tycker du är äckligt: Andras fötter
Har du pengar på mobilen: Ja faktiskt min sambo fyllde på den i dag :)
Senaste inköp: Mat hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0