Onsdag

Godmorgon!
I går så kom Simon hem igen för han längtade till sin mamma å jag kan ju bara inte säga nej, tycker ju så synd om han när han vill hem till mig! Tror han skulle behöva få vara hemma här hela veckorna när det är skola å åka till sin pappa varannan helg bara men det vill ju inte hans pappa. Tror Simon skulle få mera lugn och ro om det var så men vad gör man när hans pappa är så himla envis?? Blir tokig snart!!! I går blev vi riktigt osams igen, jag och Simons pappa alltså. Fan vad tråkigt det är när man ska ha det så här jämt!

Men nu till dagen.
Har precis fixat Simons matsäck och skickat han till skolan å sjaäl ska jag inte jobba i dag, (skönt faktiskt)
Ska till Sandviken å träffa mostrarna en sväng, ska hjälpa Pillan att få i gång hennes bil. Ha ha ska försöka i alla fall!
Sen så ska jag i väg å hjälpa mamsen å Tobbe att dra upp båten inför vintern! I kväll ska jag bort ja det är sant Fiffi ska göra en sak ovanligt men sant! :)
Ska i väg till Gävle å gå å lyssna på han som skrev boken El coco, ska bli riktigt intressant faktiskt!
Nä nu ska jag ta lite kaffe å hoppa i mysbyxorna för sånna får man ha i dag när man ska meka med bilar och båtar! Jippie vilken härlig dag!! Bara lite tandvärk fortfarande annars hade det här varit en super dag men ska stoppa i mig lite alvedon så kanske det blir en perfekt dag i alla fall!!

Kaffe dax!
Hej så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0