Onsdag

Godmorgon.
Nu är kl fem över åtta å jag har precis skickat i väg Simon till skolan. Själv så ska jag ringa doktorn i dag.. känns skit jobbigt har en klump i magen för det hela tiden nu.. rädd för vad jag ska säga, rädd för att jag tror hon tycker jag är löjlig eller helt enkelt tokig! Hmm måste ladda lite nu innan jag tar tag i luren.. oj oj jobbigt önskar bara jag kunde gräva ner mig å i morgon så skulle jag må bra igen! Men så blir det inte för det har jag försökt ett antal gånger nu å så funkar det inte.Men vad ska jag göra??
Ska fundera ett tag nu känner jag..
Ses sen

10.00
Så ja nu har jag ringt.. dom skulle ringa upp mig.
Bra gjort Fiffi du gjorde det fastän magen var utoin typ... Nu ska jag vänta tills min doktor ringer upp mig.

12.00
ja nu har jag typ legat i soffan i två timmar.. pratat med Jessica lite i telefonen å väntat på att doktorn ska ringa...
Simon slutar skolan om en halvtimme å då är det dax att rycka upp sig, ska fixa lite här hemma då upp med julstjänor å sånt tänkte ja men det är om en halvtimme det.. ska ringa mamsen nu änkte ja...

16.30
Doktorn ringde eller sköterskan ringde å sa att jag har telefontid på fredag med henne.. bara att vänta tills dess då.
Jag å Smon har precis varit till Willys å handlat mat.. fan vad dyrt det är med den jävla mat å tyvär så är det ju ett måste med mat. Sen fick jag mess om att min efterlängtade jacka har kommit till posten nu så nu så är man snygg snart! nä nu dax för matlagning kykling å ris!

bye

19.00
ja då var det äntligen snart kväller.. då får man krypa ner i soffan å kika på tv å på kvällen är det lagligt att slöa tycker jag, inte för att jag gjort mycket annat i dag men men i morgon är det en ny dag! har i alla fall fått upp julstjärnorna i köket och vardagsrummet bara sovrummet kvar nu sen är första advendt välkommen precis som att min jacka nu ä på vag hem till mina ägor.. snart är jag äntligen ägare av min efterlängtade jacka, hoppas den passar nu då men med mitt flyt så skulle jag inte bli förvårnad över att den inte skulle passa men nu håller vi tummarna på att den gör det!!! Har sån lust att klippa mig men vet e fan om jag har råd med sånt lyx.. var ju ett år sen sist så nog kan man vänta ett år till allt men ska sova på saken å bestämmer jag mig för att göra det så tänker jag åka in på Lekri i Sandviken för dom har ju drop in på fredagar har jag för mig. någon som vet? Nu ska jag leta lite frisyrer på nätet tills min jacka kliver in i mitt hem i min famn :)


Kommentarer
Postat av: Eva

Bra gjort Fia, du ska se att allt blir bra snart igen.

2008-11-26 @ 10:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0