Snart Jul

Ja nu är det när tills julen är här!
Längtar tills jag ska börja ta fram julsakerna eller ja jag har faktiskt smygbörjat lite.. har satt på sån där granris girlang med små lampor i på balkongräcket å det är väl mysigt de när man tittar ut å nu ligger det lite snö på det oxå.. härligt!
Har även satt upp en ljusgardin med små stjänor i i Simons rum, tänkte ha det i stället för någon stake eller stjärna i år.. blev så fint å mysigt där inne. Nu är det bara köket, vardagsrummet och vårat sovrum kvar inför första advent som är i helgen. Ska in på maxi igen när Simon somnat med Jessica å kolla in julpyntet :) åh jag älskar verlkigen att få göra mysfint hemma! Sen om någon vecka ska julgranen fram å den ska kläs.. undra vad man ska ha för färg på julkulorna i år då?? är ju så roligt att köpa nya!! Tror jag vill ha några svarta och några vita, tror de skulle vara super fint det! å så klart ska man ha små små lampor i å just ja vill ju ha polkagriskäppar i oxå, det är väl juligt det! Sen är det bara klapparna kvar som ska läggas under granen sen är tomten mer än välkommen hem hit till oss i Kungsgården! GOD JUL :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0