Söndag

10.30
Goodmorning!
Så nu var det söndag å helgen strax över! Simon kom hem i går kväll å var helt slut efter allt spök å bus.. han tog ett bad å tvättade av sig allt smink :) sen så sov han som en stock! Jag och Hassan tittade på film i sängen men jag somnade ju som vanligt.. Jag kan inte titta på en hel film utan att somna, jätte tråkigt för jag lyckas ju aldrig se ett slut på en enda film! Men men nu är det söndag i alla fall å jag har precis städat städskåpet.. fick i hop en hel sopsäck som ska slängas.. fan jag vet inte hur mycket skrot jag jämt spar på, tänker att det kan vara bra att ha men nu har det ju legat där i typ hundra år å nu var det dax att slänga skiten! Skönt för nu får man ju in dammsugaren där i alla fall! Precis som det ska vara! Simon har redan stuckit ut å lekt han.. han älskar när det är snö! Sen ska han i väg på innebandy kalas å vi ska sätta på vinterdäcken! Nä nu ska jag ta en kaffe å grejja lite till här hemma! Finns alltid något att fixa med här :)

Have a nice day!


21.00
Så nu har man kollat på veckans bästa program, först Gossip Girl sen Ensam mamma söker.. blir så jäkla arg när det tar slut!! Längtar nu till nästa Söndag!!! I morgon är det dax för mattanten fia att visa mig i Bessemers matsal igen :)
Så se upp nu alla ungdommar för nu är"surtanten" tillbaka igen haha! Sen på tisdag ska jag ner på dagis här hemma å kolla hur det går till för jag ska jobba där ons, tors och fredag helt solo i ett dagis kök. Ska bli jätte roligt faktiskt!
Nä nu ska jag fixa inför morgondagen med packning å sånt så man slipper i morgonbitti. Börjar inte förrän kl 8 å det är skönt för då slipper Simon gå på morgonfritids. Nä nu är det dax för en snabbis på Facebook sen göra klart inför sängtajm!

Sov så gott!
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0